Rabo Clubsupport komt er aan!

Het jaarlijkse initiatief van de Rabobank staat weer op het punt te beginnen; Rabo Clubsupport.

Hiermee kunnen alle leden van de Rabobank stemmen en daarmee geld doneren aan hun vereniging. Hiervoor is het belangrijk dat jij als klant van de Rabobank lid bent van de bank. Anders kan je niet stemmen. Mocht je geen lid zijn, dan kan dit eenvoudig via: www.rabobank.nl/particulieren/leden/. Inschrijven is gratis.

Op de komende algemene ledenvergadering worden de plannen voor de LED verlichting gepresenteerd. En hiervoor zijn wij geld nodig waardoor het belangrijk is dat wij zoveel mogelijk geld via verschillende acties binnen halen. En daar is de Rabo Clubsupport er één van.

Dus voor nu; Zorg dat jij lid bent van de Rabobank zodat jij vanaf 5 oktober jouw stemmen aan v.v. EMMS en SC Lutten kunt geven. Hierdoor ontvangen wij geld dat gebruikt wordt voor het aanschaffen van LED verlichting. Want ons doel is om het trainingsveld en kunstgrasveld te voorzien van LED verlichting zodat wij verdere stappen zetten in het verduurzamen van ons sportpark, de lichtkwaliteit op de velden verbeteren en flink besparen op onze energierekening.

Namens de besturen van v.v. EMMS, JCLE en SC Lutten.