Wedstrijden amateurvoetbal zonder publiek

Het kabinet heeft deze week nieuwe ingrijpende maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Deze maatregelen treffen de samenleving en ook het amateurvoetbal hard. De komende drie weken mag bij geen enkel (sport)evenement nog publiek aanwezig zijn en de kantines blijven dicht.

De maatregel betekent dat publiek voorlopig ook niet welkom is bij wedstrijden van EMMS. Hoe pijnlijk ook, we vragen alle leden, sponsoren en supporters om voorlopig niet naar sportpark De Kei te komen om bij wedstrijden te kijken. Spelers, teambegeleiding en arbitrage zijn alleen welkom bij hun eigen wedstrijd.

Veelgestelde vragen
De KNVB heeft een aantal vragen en antwoorden naar aanleiding van de nieuwste maatregelen op een rij gezet. Ze zijn hier te bekijken.

De maatregelen van het kabinet gelden vooralsnog tot en met dinsdag 20 oktober. Stay safe, houd je aan de regels en dan zien we elkaar hopelijk snel weer langs de lijn!