Vanaf 4 mei weer training voor jeugd t/m 12 jaar

Maandag wordt de training van de jeugd (JCLE) weer gedeeltelijk hervat. De leiders zijn hierover deze week geïnformeerd.

Er kan alleen getraind worden op het kunstgras; de andere velden zijn in onderhoud door de gemeente. Op de site van JCLE kun je de toelichting lezen (zie ook dit document). Daar kun je o.a. lezen dat de kleedkamers en de kantine gesloten blijven.

Gezien de vele beperkingen die nog gelden voor de oudere jeugd teams (JO15/JO17/MO17/JO19) heeft het bestuur besloten hier nog even mee te wachten. Binnenkort volgt hierover meer informatie (waarschijnlijk na de persconferentie rond 13 mei).

Wij hopen dat een ieder zich houdt aan de genoemde maatregelen. De gemeente en vrijwilligers binnen de clubs zien toe op naleving van de regels.

Misschien overbodig om te melden, maar het sportpark blijft overdag ‘verboden’ terrein.

Met vriendelijke groet,

Bestuur JCLE, sc Lutten en v.v. EMMS