UPDATE: Aanvulling besluit omtrent coronavirus

UPDATE: In de berichtgeving over het corona virus is aangegeven dat ons sportpark gesloten is.

Gisteren bleek dat er veel jeugd (wel of geen lid) op het sportpark was. Vanuit het niet naar school hoeven wellicht begrijpelijk, maar dit is absoluut niet de bedoeling!

Vanuit de gedachte om sociale contacten zoveel mogelijk te beperken en daarmee de verspreiding van het virus te beperken roepen wij alle leden op om op geen enkel moment gebruik te maken van het sportpark.

Het bestuur van Lutten, JCLE en EMMS heeft besloten de maatregelen van de regering en de KNVB op te volgen. Dit houdt dat er t/m 6 april géén voetbalactiviteiten zijn op sportpark De Kei. Dus geen trainingen, wedstrijden en de kantines blijven gesloten.

We hopen op begrip voor dit lastige besluit.

Bestuur SC Lutten, JCLE en v.v. EMMS