VV EMMS sportquiz op vrijdag 7 februari 2020 in kantine De Counter

Op vrijdag 7 februari wordt er weer een sportquiz georganiseerd door de activiteitencommissie. Onder leiding van een echte quizmaster wordt in verschillende ronden bepaald welk team zich een jaar lang de beste sportkenner van VV EMMS mag noemen.

De spelregels

De enige spelregel is dat een team uit 4 spelers moet bestaan. Je kunt je team uiteraard zelf samenstellen. Wanneer je voor de overwinning wilt gaan, is het wellicht verstandig om bij de teamselectie rekening te houden met verschillende leeftijden en kennis van verschillende sporten.

Opgeven

Je kunt je vanaf heden tot en met zondag 26 januari 2020 opgeven door een mail te sturen naar fjadeweerd@gmail.com. Geef hierbij onderstaande gegevens door:

• Namen van de 4 teamleden
  • Leeftijden van de 4 teamleden

Deelname aan de sportquiz is gratis, consumpties uiteraard tegen betaling.

Er is plek voor maximaal 15 teams, dus wees er op tijd bij!

Tijden quiz

Teams worden op 7 februari om 20.00 uur verwacht, zodat we om 20.30 uur kunnen starten.

Namens de activiteitencommissie,

Floris de Weerd