EMMS 1 reist ook dit seizoen met GEBO Tours

Het bestuur heeft onlangs besloten om ook dit jaar weer in zee in te gaan met GEBO Tours uit Nieuwleusen.

Bij de meeste uitwedstrijden van E.M.M.S. 1 zullen we een supportersbus laten rijden. In een ontspannen sfeer brengen wij je naar de nieuwe tegenstanders in de 2e klasse zoals Jubbega, Leeuwarden en Kornjum. Gelukkig treffen we ook oude bekenden zoals, Zuidwolde, SV Dedemsvaart en Lemelerveld. Dankzij de bijdrage van de Supportersvereniging en enkele sponsoren kunnen wij de kosten beperkt houden. Wij vragen een bijdrage van slechts € 6,00 per persoon, per rit.

Zondag 29 september is de eerste uitwedstrijd in en tegen Jubbega. De bus vertrekt om 12.00 uur vanaf bussponsor Ome Dries. De wedstrijd op sportpark Jubbega, Leidijk 20, 8411 ZM Jubbega begint om 14.00 uur.

De vertrektijden van de volgende uitwedstrijden worden gepubliceerd op de site en in het programmablad bij de thuiswedstrijden.

Wij hopen dat vele supporters zullen meegaan om onze jongens in de nieuwe 2e klasse te ondersteunen.