Vooruitblik seizoen door hoofdtrainer Johan Oldekamp

Wat hebben we een super seizoen gehad met als hoofdprijs promotie naar de 2e klasse! Voor het eerst in de geschiedenis zal EMMS op dit niveau actief zijn. We hebben hier de hele zomer van mogen nagenieten, maar we staan nu toch echt aan de vooravond van de start van de competitie.

We zijn toch wel “verrassend” ingedeeld, we waren ervan uitgegaan om ploegen als Germanicus, Dalen en WKE te treffen. We zijn echter in een hele andere poule gekomen met bijna allemaal onbekende tegenstanders voor ons. Gelukkig staat de derby tegen Dedemsvaart wel weer op het programma.

Het is erg lastig om de krachten van de onbekende tegenstanders in te schatten. Afgaande op vorig seizoen zou je mogen verwachten dat Heerde, Lemelerveld, LAC Frisia 1883 en LSC 1890 weer hoge ogen gaan gooien.

Wij zullen iedere week vol aan de bak moeten om tot resultaat te komen, we hebben in de bekerwedstijden al kunnen ervaren dat het tempo, de handelingssnelheid en de duelkracht allemaal een stapje hoger liggen dan we gewend waren de afgelopen jaren. Hierin zullen we ons moeten ontwikkelen op de trainingen en in de wedstrijden. Als spelersgroep en staf gaan we alles doen wat in onze mogelijkheden ligt om iedere wedstrijd het maximale resultaat te halen en om uiteindelijk drie ploegen onder ons te houden! We gaan onze huid zo duur mogelijk verkopen!

Tenslotte hoop ik dat onze supporters ons weer in grote getale gaan steunen, en wens ik iedereen veel voetbalplezier voor het nieuwe seizoen!

Groet,
Johan Oldekamp