Bernhard Sibelt uitgefloten!

Op zaterdag 4 mei jl. heeft Bernhard Sibelt zijn laatste wedstrijd gefloten bij de dames van EMMS/Lutten. Sinds de oprichting van een damesteam bij vv EMMS (circa 40 jaar geleden!!) heeft Bernhard bijna alle competitiewedstrijden gefloten. Hij heeft ongeveer een jaar niet lang gefloten toen hij bezig was zijn woning te bouwen (geldige reden…)

Met alle bekerwedstrijden en oefenwedstrijden kom je misschien wel op 1000 wedstrijden. Eerst bij de dames van EMMS en later bij de dames van EMMS/Lutten.

Vanwege het bereiken van zijn 70e verjaardag (12 mei) vond Bernhard het wel ‘goed geweest’ en besloot hierdoor te stoppen.

Na afloop van de wedstrijd EMMS/Lutten VR1 tegen Olympia ’28 VR 1 (uitslag 2-4) werd Bernhard door de dames en de leiding verrast met een grote klok, bos bloemen en een bier(radler)pakket.

Vanuit het bestuur van EMMS heeft Bernhard een dinerbon van Haverkort ontvangen. Dit allemaal als dank voor zijn lange carrière als scheidsrechter bij de dames.

Bernhard, namens alle dames inclusief de begeleiding (heden en verleden), en de besturen van sc Lutten en vv EMMS hartelijk dank voor de vele jaren dat je de dames hebt gefloten.

Wij hopen dat je nog vele jaren een balletje kunt blijven trappen bij de veteranen van EMMS (maar dan moeten ze je niet zo hard aanpakken als de afgelopen weken… 😉 (hopelijk ben je spoedig hersteld van je schouderblessure).

Bestuur vv EMMS en SC Lutten