JCLE Club van de Week bij Heracles

Afgelopen zaterdag was JCLE,een jeugdcombinatie van voetbalvereniging Sc Lutten en EMMS, club van week. Maar liefst 198 voetballiefhebbers waaronder 28 jeugdleden vertrokken om 18.00 uur vanaf het sportpark De Kei naar het Polman stadion in Almelo. Voorafgaande aan de wedstrijd Heracles – Vitesse mochten de jeugdleden met vlaggen zwaaien en ook de grote vlag in de middencirkel in beweging zien te krijgen. Sem Schlepers (10) was pupil van de week. Samen met het scheidsrechterstrio Björn Kuipers, assistent-scheidsrechters Christian Dobre en Erwin Zeinstra mocht Sem met wedstrijdbal het veld op. Onder de fanatieke aanmoedigingen van de jongens en meiden van JCLE won in een zinderende wedstrijd Heracles Almelo met 3-2.

Tekst: Gerrit Brokelman
Foto’s: Gerrit Brokelman en bezoekers