Geef je op voor het v.v. EMMS Familietoernooi 2019!

Na de succesvolle editie van het Familietoernooi in 2018 gaan we voor een nieuwe editie in 2019! Ook dit jaar is het Familievoetbal toernooi op Hemelvaartsdag (donderdag 30 mei) plaats zal vinden. Aangezien er nog veel voorbereid moet worden wordt families verzocht zich voor maandag 22 april 2019 op te geven, maar let op VOL = VOL!

De regels van het Familievoetbal toernooi 2019 zijn:

• 7×7 op half veld (op hoofdveld en kunstgrasveld)
  • 2x 10 minuten speeltijd per wedstrijd
  • Max. 20 teams. 4 poules van 5 teams, nummers 1 en 2 gaan door (onder voorbehoud)
  • Bij gelijkspel in de poulefase volgt shoot-out (vanaf ong. 15 meter, Van Basten regel [vergelijkbaar met hockey])
  • Winnaar: 3 punten, verliezer: 0 punten. Winnaar shoot-out krijgt 1 doelpunt extra en is dus winnaar van de wedstrijd
  • Elk team levert een scheidsrechter om in een andere poule te fluiten
  • Max. 2 teams per familie
  • Minimaal 16 teams om toernooi door te laten gaan
  • Inschrijfgeld afhankelijk van aantal aanmeldingen
  • Invulling spelerslijst bij aanvang toernooi

Ook proberen we iets voor de kinderen te organiseren. Nadat het vorig jaar niet gelukt is een toernooi op te zetten voor de kinderen gaan we dit jaar een penaltybokaal organiseren in de categorieën 4 t/m 7 jaar, 8 t/m 11 jaar en 11 t/m 14 jaar. Opgeven hiervoor kan op de dag zelf bij iemand van de organisatie.

Geef je familie dus snel op, zodat we dit jaar weer een gezellig Familievoetbal toernooi op poten kunnen zetten (kosten: €35,- per team).

Opgeven kan door een mail te sturen naar familievoetbal-vvemms@hotmail.com of d.m.v. een bericht naar 06-21930165.

Met vriendelijke groet,

Arjan Koudijs, Dennis Berg en Bryan Arkes