Selectie Regioteam Hardenberg bekend

De selectie van het Regioteam gemeente Hardenberg is bekend gemaakt. Woensdagavond 6 juni speelt het Regioteam op sportpark de Balk in Balkbrug tegen oud Heracles. Om 19.30 uur geeft scheidsrechter Sander Oostwoud het beginsignaal. De 26 jarige uit Balkbrug afkomstige referee wordt geassisteerd door de heren Luuk Visscher en Jan Wildeboer.

Van elke gemeentelijke vereniging is een speler geselecteerd. Ook zijn er een aantal gastspelers uitgenodigd. De selectie is onder voorbehoud van eventuele blessures en nacompetitieverplichtingen.

Selectie
Geselecteerd zijn de gastspelers: Lars Offringa (HHC zaal), Erwin Breukelman (HZVV), Dirk Muis (SC Genemuiden), Gersom Klok (FC Emmen) en Menno Heerkes (SV Meppen).
Van de gemeentelijke teams zijn de volgende spelers geselecteerd: Karel Pullen (Bergentheim), Michael Zweers (Mariënberg), Jim Veltmaat (Dedemsvaart), Jordi Kroesen (DKB), Rick Broek (Hardenberg ’85), Rens van Benthem (HHC), Carlo Alfring (Gramsbergen), Koen Otten (Bruchterveld), Ewoud Altena (Lutten), Bastin Kleinheerenbrink (EMMS), Niek van Dijk (SVV ’56), Marc van der Graaf (SCD ’83), Mark Boshove (Kloosterhaar) & Nick Jansen (Balkbrug). De geselecteerde speler van Avereest wordt later bekend gemaakt.

Goed doelen en presentatie
Heracles Almelo heeft twee goede doelen gekoppeld aan het duel. Een deel van hun vergoeding wordt gedoneerd aan Jeugd Balkbrug (de gezamenlijke jeugdafdeling van VV Avereest en SC Balkbrug) en aan het Thomashuis te Balkbrug.
Op de avond van de wedstrijd zal een vertegenwoordiger van Heracles Almelo tijdens het buffet in het clubhuis van Avereest een korte presentatie houden en worden de donaties uitgereikt aan de gekozen goede doelen. Ook wordt dan de nieuwe kleding gepresenteerd en wordt de topscorerbokaal uitgereikt aan de topscorer van de gemeente Hardenberg.