EMMS verloting 2018

Net als voorgaande jaren, zal er ook dit jaar weer een verloting plaatsvinden. De opbrengst zal deels worden gebruikt voor de aanschaf van trainingsmateriaal en deels voor bijdrage in onderhoud Sportpark.

Eind maart zal worden gestart met de verloting. De trekking zal plaatsvinden in de kantine van v.v. EMMS op 20 mei (na afloop van de laatste thuiswedstrijd EMMS 1 – OVC’21 1). Let op: Deze datum is onder voorbehoud. I.v.m. 1e Pinksterdag is de mogelijkheid aanwezig dat deze wedstrijd (en dus ook de trekking van de verloting) verplaatst gaat worden. Dit zal op deze site kenbaar gemaakt worden.

De loten kosten € 1,00 per stuk, een vol boekje kost € 15,00.

Net als vorig seizoen, worden bij alle leden vanaf de D-pupillen (inclusief dames, meisjes, veteranen en zaal) de kosten van de lotenboekjes al geïncasseerd met de contributie. Dit houdt in dat je zelf kunt beslissen of je de loten wilt verkopen (ze zijn immers al betaald) of dat je het lotenboekje zelf invult.

Het lotenboekje dient natuurlijk wel ingeleverd te worden!

Om de jeugd (B- en C-junioren, D-pupillen en meisjes) te stimuleren mogen ze van ieder extra verkocht lotenboekje € 1,50 houden; per extra verkocht boekje moet je dus € 13,50 inleveren.

Hierbij het verzoek aan alle leden om het “lege boekje” zo snel mogelijk, doch uiterlijk zondag 6 mei in te leveren (het liefst in een dichte envelop met naam en elftal) bij één van de onderstaande adressen:
1. Anton de Vent, Herenstraat 59 (penningmeester EMMS);
2. bij je elftalleider;
3. in de kantine van v.v. EMMS.

Bij de penningmeester zijn nog nieuwe lotenboekjes verkrijgbaar voor iedereen die meer loten wil verkopen.

Wij hopen dat ieder lid van v.v. EMMS actief meedoet om zo ook dit jaar de verloting tot een succes te maken.

Met vriendelijke groet,
Bestuur v.v. EMMS

Bij dezen willen wij onderstaande sponsor wederom hartelijk danken voor het mede sponsoren van deze verloting:

EURONICS KOSSE
HERENSTRAAT 7