Speelschema Gemeentecup 9 september

Op 9 september 2017 vindt de Gemeentecup plaats op Sportpark de Boshoek, HHC is hierbij de gastheer.

Omdat op zaterdag 9 september ook de competitiewedstrijd HHC Hardenberg – Kozakken Boys gespeeld moet worden is het speelschema van de Gemeentecup hierop aangepast zodat de huldiging rond 15.00 plaats kan vinden. Vanwege deze thuiswedstrijd organiseert de supportersvereniging van HHC, HHC ClubSupport, op deze dag de jaarlijkse Open Dag van HHC. Rondom het hoofdveld en de velden waar de Gemeentecup gespeeld wordt is daarom van alles te doen voor jong en oud.

In deze bijlage (PDF) vind je het speelschema. Veld 2 is een natuurgrasveld en Veld 4 en 5 zijn kunstgrasvelden. De poulewinnaars en beste nummer twee plaatsen zich voor de halve finales. Op de speeldag is het speelschema, de uitslagen en dergelijke eenvoudig te bekijken via www.toernooi.nl.