Iedereen Actief Dag 16 september 2017

Iedereen Actief is de naam van het programma dat aangepast sporten onder de aandacht brengt in Overijssel. Onder het motto ‘Ontdek en doe mee!’ legt Iedereen Actief duurzame verbindingen tussen aanbieders, zoals professionals en vrijwilligers, en sporters en organisaties.

Om Iedereen Actief en het aangepast sportaanbod extra onder de aandacht te brengen in de Vechtdal-gemeenten wordt er een Iedereen Actief Dag georganiseerd.

Wanneer: 16 september
Waar: Sportboulevard in Hardenberg
Tijd: 14.00 – 17.00 uur

Onder het motto ‘Ontdek en doe mee!’ worden er een drietal workshops aangeboden door De Grunte (zwemmen), Second Dribble (rolstoelbasketbal) en Captains Kangeroe (zitvolleybal). Ook zullen er een vijftal sprekers aanwezig zijn, waaronder de wethouders, Rick Brink en Pim Scherpenzeel (bondscoach Nederlands Zitvolleybalteam).

Het doel van de Iedereen Actief Dag is om zowel mensen met als zonder beperking uit de Vechtdal-gemeenten kennis te laten maken met het aangepast sportaanbod. Het speciale aan de drie sporten die aangeboden worden is, dat het mogelijk is om met een gemengd team (beperkte en niet beperkte mensen) uit te komen in de competitie.

Voor meer informatie over bovenstaande kun je contact opnemen met Ruth Buitenhuis van Stichting De Stuw via r.buitenhuis@destuw.nl.