Ontwikkelingen technische staf

Ook volgend jaar hebben we weer overeenstemming weten te bereiken met de personen betrokken bij onze vereniging en mogen een ‘nieuw’ gezicht verwelkomen.

Ben Kleinheerenbrink, trainer van het tweede elftal, gaat ook in seizoen 2017/18 door waarmee wij als bestuur en ook de spelers erg content zijn. Leider Hans Weerink gaat eveneens volgend jaar nog door.

Verzorger John Germes en keeperstrainer Gerard Averes hebben eveneens voor een jaar bijgetekend. Ook zijn wij erg blij dat Bertel Schlepers samen met Gerard Averes de keepers gaat trainen. Frans Pieper blijft volgend jaar ook verbonden aan het eerste elftal.

Hans Nibourg die in 2011 het stokje overnam als leider van ons eerste elftal heeft helaas besloten na dit seizoen te gaan stoppen. Hij wil nog wel betrokken blijven bij de vereniging als vrijwilliger maar geeft het stokje als leider over. Wij vinden het jammer dat Hans stopt en willen hem bedanken voor de jarenlange inzet als leider voor de vereniging en eerste elftal.