Verslag 8-4: Daarle VR1 – EMMS/LUTTEN VR1

Vandaag werd er om half 1 afgetrapt op het ‘prachtige’ veld in Daarle. Gelijk was Daarle sterker en na een paar minuten was dit ook in de stand te zien. De 1-0 door slordig spel van ons. Niet snel daarna werd hun score verdubbeld. De verdediging had haar vizier bijgesteld en Daarle kreeg weinig tot geen kansen meer de eerste helft.

In de rust heeft de toespraak van de trainers wonderen gedaan want na nog geen 5 minuten spelen kon Aris de bal binnen tikken. De spanning was weer terug in de wedstrijd. Er werd voornamelijk gespeeld op de helft van Daarle en niet veel later werd er, door een goede opbouw van achteren en een goede assist van Lilian, de 2-2 gemaakt door Sanne S. Daarle wist niet waar ze het moesten zoeken en na een soloactie van Stephanie werd haar werk bekroond met een goal.

Ondanks dat de scheids vandaag zijn lolbroek aan had bleven wij serieus en prikte ook Ellis er nog eentje knap in. Daarle probeert de wedstrijd nog spannend te maken door achteren 1 op 1 te spelen maar daar werden wij niks anders van. Iedere dame in dit team verdient vandaag een groot compliment, want samen hebben we geknokt naar een mooie eindstand!

Aankomende week staat er een drukke week voor de boeg. Woensdag een inhaalwedstrijd tegen MVV, zaterdag tegen Des in Nijverdal en dan die woensdag daarop thuis tegen Dedemsvaart!