Pupil van de week: Senn van Dijk en Sanne Pieper

Vandaag, 18 maart, was het net iets anders dan anders. Er werd niet op zondagmiddag maar op zaterdagavond gevoetbald. Het begon al een beetje donker te worden toen Senn van Dijk en Sanne Pieper als pupillen van de week de kantine binnen kwamen. Senn speelt in de F1 en Sanne in de F5. Senn wil later als hij groot is het liefst voetballen bij Barcelona. Maar als dat niet lukt dan wil hij graag hardloper worden. Op de vraag van Sanne aan Senn: “Maar kan je met hardlopen wel rijk worden?” was zijn antwoord: “Als je maar hard genoeg loopt moet dat wel lukken.”

Sanne weet nog niet zo goed wat ze later wil, ze denkt kapper maar volgens haar mama kan dat best volgende week weer zuster zijn.

Tijdens de warming up blijkt maar weer dat er genoeg talent rondloopt bij JCLE. Senn en Sanne maakten het de wisselspelers knap moeilijk tijdens een rondo spelletje.

De aftrap was toch wel voor allebei erg spannend. “Als ik maar wel scoor,” zei Senn. Helaas… na goed dribbelwerk ging de bal net naast het doel. Sanne had een andere techniek bedacht, ze liep recht op de keeper af, maakte een schijnbeweging, raakte de keeper licht tegen zijn hoofd en zodoende kon ze toch de bal in het doel krijgen. Tijdens de rust mocht er op de reservekeeper worden geschoten maar die was er deze keer niet. Gelukkig wou oom Jesper voor keeper spelen.

EMMS heeft de wedstrijd met 4-1 gewonnen. En na de wedstrijd hebben we tijdens een bakje patat nog even nagepraat over een leuke en toch ook wel een beetje spannende avond.

Senn en Sanne bedankt voor de leuke avond!