Sponsor worden?

Sponsoring

Geen enkele vereniging kan zonder sponsoren, ook v.v. EMMS niet. Het aanschaffen van materiaal, noodzakelijke verbouwingen van kantine of kleedkamers, energieverbruik; het zijn jaarlijkse kostenposten die als vereniging niet allemaal te financieren zijn met de contributie van de leden.

Ook de sportieve ambitie van v.v. EMMS betekent extra kosten. Een trainer met het diploma Oefenmeester 1 is op het huidige niveau noodzakelijk, net als een gediplomeerde trainer voor enkele lagere (jeugd)elftallen.

Gelukkig weet v.v. EMMS dat er binnen het bedrijfsleven van Slagharen en omstreken voldoende draagvlak is voor onze voetbalvereniging. Mensen en bedrijven voelen zich verbonden met v.v. EMMS en willen iets voor onze vereniging betekenen.

Sponsorcommissie
Om de sponsoring rondom v.v. EMMS te stroomlijnen is er sinds 2008 een sponsorcommissie. Deze commissie bestaat uit een aantal betrokken leden van EMMS. Doelen van de commissie zijn het verwerven van sponsoren en het onderhouden van contacten met sponsoren. Daarnaast coördineert de sponsorcommissie de gemaakte afspraken tussen v.v. EMMS en de sponsoren.

Sponsormogelijkheden
De sponsormogelijkheden van v.v. EMMS zijn overzichtelijk beschreven in de “Sponsorgids v.v. EMMS”. De verschillende pakketten, reclameborden, kleidingsponsoring, en overige sponsoring als “de Club van 100” komen allemaal aan orde. Klik hier om de mogelijkheden uit de Sponsorgids te bestuderen.

Rol sponsor
Als sponsor draagt u uw steentje bij aan de ontwikkeling van v.v. EMMS en JCLE en kunt u uw naamsbekendheid binnen Slagharen en omstreken verder uitdragen!

WIJ HOPEN U TE MOGEN VERWELKOMEN ALS SPONSOR OP SPORTPARK DE KEI!

Contact
Wanneer u interesse hebt in enige vorm van sponsoring kunt u via het mailadres pr@vvemms.nl vrijblijvend contact opnemen met de Sponsorcommissie EMMS.

Sponsorcommissie EMMS:

• Jeroen Dozeman (namens bestuur EMMS)
  • Bas de Vent
  • Damon Katerbarg