NL-Doet 2019

Het Oranje Fonds organiseert ieder jaar in maart NL-Doet, de grootste vrijwilligers actie van Nederland. Ook dit jaar deed onze vereniging, v.v. EMMS, hieraan mee.

Op vrijdag 15 maart stak, een vijftiental vrijwilligers, waaronder een aantal vrijwilligers die zich had aangemeld via NL-Doet, de handen uit de mouwen. Zo is er op deze dag, naast een aantal klussen voor het jaarlijks groot onderhoud, ook onderhoud gedaan en vervanging van een aantal zitbanken rondom de velden.

v.v. EMMS ontving voor deze dag een financiële bijdrage van het Oranje Fonds, dit bedrag werd besteed aan de benodigde materialen en natuurlijk voor het eten en drinken dat de vrijwilligers werd aangeboden na hun gedane arbeid.

Het bestuur van EMMS, wil alle vrijwilligers nogmaals bedanken voor hun inzet tijdens deze dag, en hoopt wederom op hun steun tijdens NL-Doet op 13 en 14 maart 2020.