UPDATE: Vrijwilligers voor kantine EMMS

De zoektocht naar nieuwe vrijwilligers heeft resultaat gehad, maar… wij zijn er nog niet!

Het bestuur is verheugd dat een viertal personen zich spontaan hebben aangemeld als vrijwilliger voor de kantine. De aanmelding van nog twee personen is in behandeling; na een keer proef draaien op de zaterdagmorgen besluiten twee dames of ze ‘toetreden’ tot de kantine vrijwilligers.

Voor de zondagmorgen hebben twee dames zich aangemeld voor die weken dat EMMS 1 thuis speelt. Voor de schoonmaak op de vrijdagmorgen heeft zich een nieuwe vrijwilliger gemeld die samen met de bestaande vrijwilliger de schoonmaak op zich gaan nemen.

Wat hebben we nog nodig?
Een kantine medewerker op de dinsdagavond (van circa 19.30 tot 21.30 uur) én een schoonmaker op de maandagmorgen (circa 3 uurtjes werk).
Het inwerken zal plaatsvinden door bestaande vrijwilligers.

Heb je interesse en wil je EMMS/JCLE uit de brand helpen, meld je dan aan via deze pagina.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Bestuur EMMS