Herhaalde oproep! – Gezocht: vrijwilligers voor kantine EMMS

U heeft het al vaker voorbij zien komen… Vrijwilligers gezocht!!

Maar nu is het ernst….. als zich op zeer korte termijn geen nieuwe vrijwilligers aanmelden is de kans aanwezig dat de kantine gesloten blijft of dat bijv. de keuken een zaterdag en/of zondag gesloten blijft. Omdat een aantal trouwe vrijwilligers besloten hebben te stoppen (waarvoor wij begrip hebben) zijn we dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor de kantine.

Wat hebben we nodig:

• Vrijwilligers voor de zaterdagmorgen als de kantine van EMMS open is. Dit betreft de ‘oneven weken’. Van ca. 8.00 tot 12.30 uur. Volgens schema ben je maar één keer in de maand aan de beurt. We hebben hiervoor 2 personen nodig. Het zou mooi zijn als bijv. 2 JCLE ouders dit op zich willen nemen.
  • Barvrijwilligers voor de dinsdag- en donderdagavond, vanaf ca. 18.00 uur tot 21.30 uur.
  • Bar/keukenvrijwilligers voor de zondag (bij uitwedstrijden EMMS 1)
  • Schoonmaakmedewerk(st)er voor de vrijdag- en maandagmorgen. Op deze dagen wordt de kantine van EMMS extra schoongemaakt voor ontvangst van de teams op zaterdag en zondag en de reguliere schoonmaak op de maandagmorgen.

Het inwerken zal plaatsvinden door bestaande vrijwilligers. Heb je interesse en wil je EMMS/JCLE uit de brand helpen, meld je dan aan via de contact-pagina van EMMS.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking!

Bestuur EMMS

P.s. Het tekort aan vrijwilligers zal op de agenda van de jaarvergadering worden vermeld.