Voorlopige selecties 2018-2019 bekend gemaakt

De TC heeft i.o.m. de leiders de voorlopige indelingen vastgesteld t.a.v. het seizoen 2018-2019. EMMS zal dit jaar met 4 senioren teams aantreden. Je vindt de voorlopige teamindelingen hier.

Dit betreft een 1e concept; er kunnen dus nog wijzigingen optreden. Mocht je een naam missen, dan gelieve contact opnemen met ondergetekende.

Zodra de indeling van de competitie en/of beker bekend zijn, zal deze op de website vermeld worden en aan de leiders gecommuniceerd worden.

De bekerwedstrijden zijn alleen aangevraagd voor EMMS 1 en 2 en de dames van EMMS/Lutten VR1. Op de site is te zien op welke datum de diverse indelingen (beker en competitie) bekend worden gemaakt door de KNVB.

Het bestuur wenst iedereen een hele goede vakantie; veilig thuiskomen en voor straks veel succes voor het komende seizoen.

Met vriendelijke groet,

Anton de Vent