Vooraankondiging vrijwilligersfeest

Voor elke club of vereniging in ons land is het van groot belang om te kunnen beschikken over vrijwilligers. Deze groep is in veel gevallen één van de pijlers voor het bestaan van een vereniging.

Uiteraard hebben v.v. EMMS en JCLE ook een groep mensen die belangeloos en vrijwillig hun vrije tijd steken in hun vereniging. Het bestuur van v.v. EMMS wil al deze mensen danken voor hun inzet en enthousiasme voor beide verenigingen. Langs deze weg nodigen wij alle vrijwilligers van v.v. EMMS en JCLE (en partners) dan ook uit voor een gezellige avond met een hapje en een drankje.

Deze avond wordt gehouden op vrijdag 23 maart a.s. in clubhuis “De Counter” op sportpark De Kei te Slagharen. Aanvang 20.00 uur.
De vrijwilligers ontvangen hiervoor binnenkort een persoonlijke uitnodiging, waarbij een ieder zich kan aanmelden.

Met vriendelijke groet,
Bestuur v.v. EMMS