Geef je op voor het v.v. EMMS Familietoernooi 2018!

Na de succesvolle gewijzigde opzet voor het Familietoernooi van 2017 gaan we voor een nieuwe editie in 2018! We hebben naar aanleiding van de gewijzigde opzet van afgelopen jaar enkele tips gekregen en wij proberen hier uiteraard zoveel mogelijk rekening mee te houden. De regels blijven op één onderwerp na hetzelfde. Wat er verandert is is dat er bij aanvang op het sportpark een spelerslijst ingevuld dient te worden zodat er onderling geen spelers geruild kunnen worden.

Wat niet verandert is is dat het Familievoetbal toernooi ook dit jaar op Hemelvaartsdag (donderdag 10 mei) plaats zal vinden. Aangezien er nog veel voorbereid moet worden wordt families verzocht zich voor maandag 16 april 2018 op te geven, maar let op VOL = VOL!

De regels van het Familievoetbal toernooi 2018 zijn:

• 7×7 op half veld (op hoofdveld en kunstgrasveld)
  • 2x 10 minuten speeltijd per wedstrijd
  • Max. 20 teams. 4 poules van 5 teams, nummers 1 en 2 gaan door (onder voorbehoud)
  • Bij gelijkspel in de poulefase volgt shoot-out (vanaf ong. 15 meter, Van Basten regel [vergelijkbaar met hockey])
  • Winnaar: 3 punten, verliezer: 0 punten. Winnaar shoot-out krijgt 1 doelpunt extra en is dus winnaar van de wedstrijd
  • Elk team levert een scheidsrechter om in een andere poule te fluiten
  • Max. 2 teams per familie
  • Minimaal 16 teams om toernooi door te laten gaan
  • Inschrijfgeld afhankelijk van aantal aanmeldingen
  • Invulling spelerslijst bij aanvang toernooi

Geef je familie dus snel op, zodat we dit jaar weer een gezellig Familievoetbal toernooi op poten kunnen zetten (kosten: €35,- per team). Ook willen wij bij genoeg animo een toernooi organiseren voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Dat mag een team zijn, maar ook kun je individueel een speler opgeven voor dit toernooi zodat we een team kunnen maken.

Opgeven kan door een mail te sturen naar familievoetbal-vvemms@hotmail.com.

Met vriendelijke groet,

Arjan Koudijs, Dennis Berg en Bryan Arkes