Kantine EMMS nog open?

Als je bovenstaande titel leest zou je kunnen denken wat is er aan de hand? Veel, heel veel.

Dames en heren, zoals al eerder aangegeven op deze site en via spandoeken bij het sportpark zoekt v.v. EMMS (jullie voetbalclub) vrijwilligers.

De afgelopen periode hebben zich gelukkig een aantal nieuwe vrijwilligers aangemeld maar zoals altijd stoppen er ook weer een aantal. Bij deze kunnen we aangeven dat als er geen nieuwe vrijwilligers zich aanmelden, wij als bestuur genoodzaakt zijn de kantine, op die momenten dat er geen vrijwilligers zijn om in de kantine te staan, te sluiten.

Denk nu niet een ander zal het wel oppakken want dan gebeurt er niets. Als zich er meerdere aanmelden ben je waarschijnlijk maar één keer in de maand aan de beurt. Voor de zondag hebben we jullie nodig.

Daarnaast zijn er schoonmakers(sters) nodig voor één keer in de maand op de maandagavond om de kantine schoon te maken (bar, ramen etc). Vraag vrienden of kennissen om het gezamenlijk te doen.

Aanmelden kan via het contactformulier op onze website, deze vind je hier. Je kunt daar de gegevens achterlaten. Wij rekenen op jullie!

Bestuur v.v. EMMS