EMMS is opzoek naar een leider voor ons eerste elftal

Ben je een leider die stevig in zijn schoenen staat, een duidelijke voetbalvisie heeft en als doel heeft om samen met de hoofdtrainer het eerste elftal naar een hoger niveau te brengen dan ben jij die leider die we zoeken.

Profiel van de gewenste kandidaat:

• is donderdag tijdens de trainingen aanwezig op het trainingsveld.
  • begeleidt en coacht het team samen met de hoofdtrainer tijdens de wedstrijden op zondag.
  • draagt zorg voor goede voorbereiding voorafgaand aan de wedstrijden (o.a. invullen wedstrijdformulier, aanwezigheid van tenue, ballen, trainingspakken e.d.)
    is gericht op doorstroming van eigen jeugd.
  • heeft als doel om spelers verder te ontwikkelen op het voetbaltechnische en mentale vlak.
  • kan goed communiceren met spelers, begeleiders, overige trainers en het bestuur.
  • kan interesse en betrokkenheid tonen binnen een kleine dorpsvereniging.

Herken jij je in bovenstaand profiel en wil je bijdragen aan de successen van EMMS 1, stuur dan een mail naar website@vvemms.nl of neem contact op met de technische commissie, klik hier voor de contactgegevens.