Geef je op voor het vernieuwde 7×7 Familievoetbal toernooi!

Het jaarlijkse Familievoetbal toernooi heeft een nieuwe organisatie en daar hoort ook een vernieuwde opzet bij! De belangrijkste wijziging daarbij is dat er nu 7-tallen zullen spelen op een half veld. Omdat veel families moeite hebben om een team met minimaal 11 spelers op de been te krijgen is er gekozen voor de 7×7 opzet.

Wat niet verandert is is dat het Familievoetbal toernooi ook dit jaar op Hemelvaartsdag (donderdag 25 mei) plaats zal vinden. Aangezien er nog veel voorbereid moet worden wordt families verzocht zich voor woensdag 12 april 2017 op te geven! Naar aanleiding van het aantal opgaves zal worden besloten of het toernooi doorgang kan vinden, wacht dus niet te lang met opgeven.

De nieuwe regels van Familievoetbal toernooi 2017 zijn:

• 7×7 op half veld (op hoofdveld en kunstgrasveld)
  • 2x 10 minuten speeltijd per wedstrijd
  • Max. 20 teams. 4 polues van 5 teams, nummers 1 en 2 gaan door (onder voorbehoud)
  • Bij gelijkspel in de poulefase volgt shout-out (vanaf ong. 15 meter, Van Basten regel [vergelijkbaar met hockey])
  • Winnaar: 3 punten, verliezer: 0 punten. Winnaar shoot-out krijgt 1 doelpunt extra en is dus winnaar van de wedstrijd
  • Elk team levert een scheidsrechter om in een andere poule te fluiten
  • Max. 2 teams per familie
  • Minimaal 16 teams om toernooi door te laten gaan
  • Inschrijfgeld afhankelijk van aantal aanmeldingen

Geef je familie dus snel op, zodat we dit jaar weer een gezellig Familievoetbal toernooi op poten kunnen zetten!

Opgeven kan door een mail te sturen naar Bryan Arkes: b.arkes@live.nl

Met vriendelijke groet,

Arjan Koudijs, Dennis Berg en Bryan Arkes