Week met wisselend resultaat voor Vrouwen 1

Woensdag 15 februari | EMMS/Lutten VR1 – MVV’69 VR1:
Na een lange poos van rust mochten we vandaag eindelijk weer aftrappen tegen MVV. Er waren maar liefst 15 dames aanwezig die stuk voor stuk hard nodig waren! De eerste helft waren er voor beide partijen weinig kansen. Tot op een gegeven moment de spits op randje buitenspel ontsnapt en het knap afmaakt. Ons antwoord kwam binnen 5 minuten, Ellis met een rollertje tussen de benen van de keepster van MVV. Niet veel later werd deze score verdubbeld, wederom door Ellis.

In de rust ging onze die-hard Sharel eruit omdat er ook nog gewerkt moest worden! Lilian nam haar plek over en Daimy ging eruit waar Nadine voor in de plaats kwam. Op de plek van Lilian kwam Kirsten, Sanne M voor Ilse K en Anouk voor Vivian. Na ruim een kwartier in de tweede helft scoorde Stephanie haar welverdiende goal! En nu ging het snel; na een aantal corners was het de laatste corner waaruit gescoord werd door Aris. Even later Ellis en als kers op de taart mocht Stephanie er nog één inprikken. Het verloop van de wedstrijd was erg rommelig maar liever rommelig en winnen dan net spel en verliezen! Zaterdag staat Vogido op het programma, om 12.00 uur zal het fluitsignaal voor ons klinken!

Zaterdag 18 februari | Vogido VR2 – EMMS/Lutten VR1:
Vandaag staat een spannende wedstrijd tegen Vogido op het programma, de warming-up start in het zonnetje en beloofd veel goeds. Helaas is Sharel niet aanwezig maar gelukkig hebben we een top vervangster en zal Ellis vandaag de ballen uit de goal moeten houden! Vogido start zeer sterk en de eerste kansen zijn ook Vogido. Gelukkig staat Ellis in de goal en heeft een paar mooie reddingen. In de 24e minuut komt Vogido bij onze goal en scoort de 1-0 Vogido neemt in de 34e minuut een corner en scoort de 2-0.

In de rust heeft de volgende wissel plaatsgevonden: Daimy komt erin voor Nadine, Ellis gaat voetballen en Ilse K neemt de taak op haar als keepster. De tweede helft beginnen we met wat meer pit en komt de bal wat meer en vaker in de ploeg. Stefanie en Ellis maken mooie combinatie maar helaas is Ellis iets te laat bij de bal en pakt de keepster hem in de handen. In de 63e minuut is er een mooie assist van Aris op Ellis en Ellis maakt het mooi af en scoort de 2-1 ! Nogmaals een prachtige actie van Stefanie, ze geeft hem mooi voor de goal, helaas schiet Ellis de bal net naast maar alles is nog mogelijk! En opnieuw een mooie combinatie tussen Stefanie en Sanne M, Stefanie schiet de bal net over het goal. Ook petje af voor de verdediging, het is een pittige tegenstander maar ze staan een prima wedstrijd te verdedigen. Helaas komt er iemand door onze verdediging heen de scoort, 3-1. Vlak hierna wordt de beslissende gemaakt, 4-1. We hebben geknokt maar het mocht niet baten, de punten worden vandaag niet meegenomen naar de kei.