GEZOCHT: (Reserve) Twitter-verslaggever

Om zoveel mogelijk EMMS supporters op de hoogte te houden tijdens de wedstrijden van EMMS 1 plaatsen we berichten (zogenaamde Tweets) op het Twitter profiel van EMMS. Deze berichten zijn ook terug te vinden op de website aan de linkerzijde in het Twitter gedeelte. Op het moment van schrijven zijn er al 930 Twitter gebruikers die v.v. EMMS volgen!

Omdat de vaste Twitter-verslaggever niet bij alle wedstrijden van EMMS 1 aanwezig kan zijn zijn we op zoek naar iemand die als reserve-verslaggever wil fungeren, het gaat dan met name om de uitwedstrijden. Bezoek jij (vrijwel) alle wedstrijden van EMMS 1, weet je hoe Twitter werkt en is je Nederlands goed? Dan hopen we dat jij kunt helpen. Voel je je geroepen, stuur dan een mail naar website@vvemms.nl en wij nemen contact met je op!