Pupil van de Week 10-5-’15: Marc Maas

Leeftijd: 9 jaar

In welk elftal speel je: E4 van JCLE

Hoe lang voetbal je al: 4 jaar

Heb je naast voetbal nog andere hobby’s: Computeren

Wie zijn jouw trainers: Arnold Giethoorn en Bastiaan Fien

Wat is jouw voorspelling: 2-1

Wie vind je de beste EMMS-speler: Erik Hein

Wie vind je de beste keeper: Petr Cech

Wie vind je de beste speler: Wayne Rooney

Wat is jouw favoriete profclub: Ajax

Voetballen jouw broertjes en zusjes ook, zo ja welk elftal: Ik heb een broer en zus. Broer speelt in de D1 en mijn zus gaat weer op voetballen

Welk muziek hoor je het liefst: Maakt mij niet zoveel uit

Wat zou je later willen worden: Heb nog geen idee

En als dat niet kan: Dat weet ik nog niet

Wat vond je het allerleukst van deze middag wedstrijd pupil te zijn: Marc vond het penalties schieten op reservekeeper Thijs Berg het allerleukst van deze middag.

Vandaag speelt EMMS de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Oldenzaal. Marc Maas is deze middag pupil van de week. Nadat we alles hadden doorgenomen is Marc zich gaan omkleden. Hierna mocht hij eerst met het gehele team op de foto. Zo heeft Marc ook overgespeeld samen met Erik Hein, Wessel Kriens, Sebastiaan Kleinheerenbrink, Ewout Arkes en grensrechter Hans Nibourg. Na dit alles mocht Marc dan eindelijk met de jongens mee het veld op lopen en da aftrap doen. In de rust mocht Marc penatlies schieten op reservekeeper Thijs Berg. Marc wist maar liefst 5 keer Thijs Berg te verschalken. Maar ook heeft Thijs er twee tegen gehouden. Marc heeft heel goed zijn best gedaan vandaag. Ook de ouders en verdere familie hebben genoten van Marc. Marc was een hele leuke en gezellige pupil van de week.