Bert Hendriks nieuwe trainer v.v. EMMS

Met ingang van volgend seizoen is Bert Hendriks (56) de nieuwe trainer van v.v. EMMS. Deze week bereikte het bestuur van de Slagharense club overeenstemming met de ervaren oefenmeester uit Zwolle. Hendriks volgt Berend Oosting op, die recent aankondigde zijn trainersloopbaan na dit seizoen niet voort te zetten. Zondagvereniging v.v. EMMS komt uit in de 4e klasse A van district Oost.

Bert Hendriks heeft diverse clubs getraind, waaronder WHC, CSV Apeldoorn, OZC Ommen en Be Quick ’28. Op dit moment traint hij v.v. Oene (plaats nabij Epe). Hij voetbalde zelf als voorstopper bij diverse clubs, waaronder een jaar bij PEC Zwolle. Ook speelde hij bij Zwolsche Boys om het landskampioenschap bij de amateurs.

Het v.v. EMMS bestuur is zeer tevreden met Bert Hendriks als nieuwe trainer en hoopt op een prettige samenwerking. Nadere gegevens zullen worden bekend gemaakt na ondertekening van het contract. Dit zal binnenkort gaan plaatsvinden.