Bouw- en Aannemersbedrijf Sanders & Temmink sponsor

Voetbalvereniging EMMS heeft afgelopen week een sponsorcontract voor drie jaar getekend met Bouw- en Aannemersbedrijf Sanders & Temmink.

Na een aantal jaren zelfstandig te hebben gewerkt, besloten Erik Sanders en Mark Temmink op 1 januari 2014 de handen inéén te slaan. Het werkterrein richt zich hoofdzakelijk op Slagharen, Schuinesloot en omstreken. Als allround bouwbedrijf is Sanders en Temmink voor alle voorkomende nieuwbouw-, verbouw- of renovatieprojecten in te schakelen!

Beide heren zijn ook als voetballer actief binnen de vereniging. Mark binnen het 3e elftal en Erik bij de EMMS veteranen.

Het bestuur van EMMS is blij met Bouw- en Aannemersbedrijf Sanders & Temmink als nieuwe clubsponsor. Gerekend wordt op een positieve samenwerking!

Erik Sanders (l) en Mark Temmink (r) ondertekenen de sponsorovereenkomst met v.v. EMMS