Pupil van de week (22 november): Mike van der Steege

Leeftijd: 10 jaar
In welk elftal speel je: D1 van JCLE
Hoe lang voetbal je al: 5 jaar
Heb je naast voetbal nog andere hobby’s: Nee heb ik niet voetballen is voor mij alles
Wie zijn jouw trainers: Danny Kuiper, Laurens Akkerman en Francis de Vent
Wat is jouw voorspelling: 5-3
Wie vind je de beste EMMS-speler: Maurice Kosse
Wie vind je de beste keeper: Manuel Neuer
Wie vind je de beste speler: Cristiano Ronaldo
Wat is jouw favoriete profclub: Ajax
Heb je broers en zussen en voetballen ze ook: Ik heb geen broertjes en zusjs
Welk muziek hoor je het liefst: Van alles wat
Wat zou je later willen worden: Profvoetballer
En als dat niet kan: Man bij de spionagedienst
Wat vond je het allerleukst van deze avond: Ik vond alles heel erg leuk vanavond

Vandaag speelt EMMS de thuiswedstrijd tegen sv Almelo. Ze spelen dit keer op zaterdagavond. Mike van der Steege is pupil van de week. We hebben eerst het tenue aan gedaan. Hierna mocht Mike met het gehele theam op de foto. Wat Mike al super leuk vond. Hierna mocht hij meedoen met de warming-up. Eerst heeft Mike samen overgespeeld met Rob Vermeltfoort, Jeroen Brader, Jeffey Klok, Yuri Hertsenberg en grensrechter Hans Nibourg. Daarna mocht hij mee doen met de rek en strek oefeningen van de andere jongens. Na dit alles mocht Mike onder de wedstrijd bij de jongens in de dug-out zitten. In de rust mocht Mike penalty’s schieten op reservekeeper Bastin Kleinheerenbrink. Mike heeft er maar liefst 3 raak geschoten en 2 werden door Bastin tegengehouden. Mike heeft supergoed zijn best gedaan. Ook de ouders en verdere familie hebben genoten van Mike. Mike was een hele leuke en gezellige pupil van de week.